امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ازتومی نویسم نازنینم(فندق من وبابا)

سالگرد ازدواج مامان وبابا

1391/9/15 9:24
نویسنده : مامان شیلا
261 بازدید
اشتراک گذاری

امیر حسینم سلام

عزیز دلم آذر ماه علاوه بر اینکه ماه تولد شما هست...یه مناسبت قشنگ دیگه هم هست...اونم سالگرد ازدواج من وبابایی هستش

بله عزیز دلم من وبابایی 9آذر 87 همدیگرو پیدا کردیم

این مناسبت خیلی خیلی خوب رو به بابایی وامیر حسینم تبریک میگم.

بابایی بازم میگم که من، همسرت -مامان امیر حسین-خیلی خوشحالم از اینکه خدا شمارو سر راه زندگی من قرار داد ولحظه لحظه زندگی من وذره ذره وجود من سرشار از عشق به شما ودوست داشتن شماست...همسر مهربونم وجودت در زندگی بمن امید به زندگی میده

ببخش اگه بعضی وقتا ناخواسته ناراحتت می کنم...عزیزم من به داشتن همسری مهربون مثل شما افتخار می کنم و در یک کلام

............تو عزیز دلمی..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
15 آذر 91 9:49
شيلا خانم سالگرد عشقتون مبارك ايشالا همه ماههاي سال مثل آذر واستون پر از شادي باشه





ممنونم عزیزم